İmparatorların Oyunu Satranç ve İnanılmaz Tarihi

Bu videomda, kralların oyunu denen kadim bir oyundan, satrançtan bahsettim. İyi seyirler.
Udemy Eğitim Setim İndirim Kodu: 24,99₺ ►

Altyazı: Yunus Emre Koç

Credits
Andy0101, CC BY 3.0 , via Wikimedia Commons
User:HermanHiddema modification of photograph uploaded by User:Quadell, CC BY-SA 3.0 , via Wikimedia Commons
Mine Gözübüyük Tamer – Kadim Bir Oyuna Gönül Verenler
Esra Ün – Satranç Eğitiminin Problem Çözme Yaklaşımları…
Animation: morn1415 ►

Udemy Eğitim Setim İndirim Kodu: ►

Instagram Hesabım ►
Discord ►
Reklam ve iletişim ► [email protected]

Shockvoice Podcast
Anchor►
Spotify►
Apple►

TÜM ORİJİNALLER ►
TÜM FİLM İNCELEMELERİM ►
TÜM MATRIX VİDEOLARIM ►
TÜM SESLİ KİTAPLAR ►
TÜM MİTOLOJİ VİDEOLARIM ►

157 Comments

  1. Sondaki önerdiğin filmin tam adı neydi? Dizi değil film olan?

  2. İnanir mısınız satranç oynamama karşı çıkan aile bireylerim neymiş efendim çok vakit harcıyormuşum

  3. Hazır konusu açılmışken revolver incelemesi gelir mi

  4. Satranca ilgim var ama queen s gambiti sevmedim.

  5. hocam zaten hepımız sıstemın pıyonlarıyız şahı matı bosverde matrıx 4 anlat gözun sevem!

  6. Anime severler için bir öneri de ben yapayım. Videoda da adından söz edilen Shōgi adlı Japon oyununu ve bu oyunu profesyonel şekilde oynayan 17 yaşındaki bir genci anlatan "3-gatsu no Lion" adlı animeyi tavsiye ederim.

  7. Satranç ciddiye alınacak bir oyun değildir, gerçek dünyada hiçbir karşılığı yoktur.

  8. Herhangi birisi yazdı mı bilmiyorum ama Pawn Sacrifice da güzel filmdir. Her ne kadar Tobey reis bana göre çok iyi oynamamış olsa da film gerçekten çok güzel.

  9. person of interestte satranç sahnesi vardı yapay zekaya satranç öğretiyodu bakın bi bence

  10. Teşekkürler. GO oyunuyla ilgili de video yaparsanız güzel olur.

  11. piyonların geri gidememesini neden tercih etmişler acaba

  12. videoyu izledim yorum yaptım ama göremedim yorumumu..herhalde eklemeyi unuttum diye düşünüp tekrar aynı yorumu yaptım ama şimdide göremiyorum!! bir sorunmu var acaba anlamadım gitti.. (bu yorumda göremezsem şaşırmam. ) )

  13. Abi rica etsem İngiliz efsaneleri yani Merlin, Kral Arthur i, yuvarlak masa şovalyeleri ile ilgili bir video yapar mısın epey ilginç ve zevkli bir konu olduğunu düşünüyorum senin sesinden duymak tat katacaktır.

  14. Okulda satranç kolundaydım sene 1990 heygidi günler hey

  15. Siz siz olun satrança takılmayın hayatımın 5 senesini verdim başka bir spor yapın antrenman biter oyunu kafada bitirirsiniz satranç öyle değil gözünüzü kapadığınızda aklınızdan oynayamaya başlıyorsunuz çok sayko bir şey

  16. Satranç ile ilgili olmasa da satrancın da içerdiği the seventh seal bayağı iyidir

  17. Abi eksik olma . Senin gibi bir youtuber daha yok. Sen bir mucizesin

  18. Aynı dersleri poker de öğretir bir araştır bakalım

  19. Bobby fisher ın filmini tavsiye ederim quens gambite bin basar çünkü gerçek

  20. Ben de GTA 5 videolarını izlitordum yeni video gelmiş sevindim

  21. Kanalın logosunu yeni Dünya bayrağına benzeten tek ben miyim ?

  22. Psikolijiye inanmam iyi hamleler inanırım .

  23. Kanal ismi İngilizce, Başlık ingilizce ama thumbnail Türkçe. Her gördüğümde kafam karışıyor. Kanalı açarken bir varlık krizine girilmiş

  24. Garry Kasparovu Azerbaycanlı Timur Recebovun 15 yaşındayken yendiği bilgisinide paylaşsaydınız çok hoş olurdu.

  25. Ben de hep niye bu filler file benzemiyor diye merak ederdim demek piskopos şapkasıymış onlar

  26. Böyle video at be reis senin videolarının tadı bir başka bende

  27. Satranç bir hastalıktır. Bağımlılıktır. Hata yapınca ahlatır, vahlatır yani pişmanlıktır. Ama bir de rakibi yenersen dünya' nın en zekisi gibi hissedersin, yenilirsen ise aptal. Zamanla o kadar çok yenilirsin ki yenilmeyi kabullenirsin, ders almaya başlarsın, rakipler değişkendir. Tuhaflıkta bu ya aynı duygulara aynı zekaya sahip insanlar rakiptir. Sonuç olarak eşit puanlarda karşılaşan insanların maçı bir savaştır ruhsal ve mantıksal olarak. Satranç güzeldir. Dünya' dan koparır insanı. Ama gittiğin yer ise fiziki değil mental dünyadır. Dertler burada başka orada başkadır. 4. boyut olabilir. Mantık evreni… Oynayın satranç, yenilmek bile ayrı keyiflidir, rakibe hayran aşık olursunuz. Başkadır sözgelimi.

  28. Bu sesi Amerikan dublajları yüzünden ciddi bir şekilde dinleyemiyorum. Adam konuşurken ''dostum bak yalan söyleme'' diyesim geliyor.

  29. kimse bi hükümdara gidipte "vezir sizden güçlü" diyemez. yalan mk

  30. a bi malesef türkiye önem ver miyor bir satranç oyuncusu olarak söylüyorum rusya da zorunluders bu sayede en güçlü oyuncuların hepsi rusyada

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *